Skip to content
  • 9522 Kemenesmagasi Berzsenyi Lénárd tér 3.
  • magasi.iskola@gmail.com
  • +36 30 195 8035

KEMENESMAGASI ÁLTALÁNOS ISKOLA

  • Kezdőlap
  • Dokumentumok
    • Pedagógiai program 2023.
    • Házirend 2024. szeptember
    • Szervezeti és működési szabályzat
    • Munkaterv 2022.
    • Panaszkezelési szabályzat
    • Közzétételi lista
      • Felvételi lehetőség, beiratkozás
      • Térítési díj, tandíj, egyéb díjfizetés
      • Fenntartó értékelése, megállapításai; ÁSZ ellenőrzés
      • Az intézmény nyitva tartásának rendje
      • PSZE megállapításai
      • NOKS
      • Országos mérés-értékelés eredményei
      • Tanulók le- és kimaradása, évfolyamismétlés
      • Tanórán kívüli egyéb foglalkozások
      • Hétvégi házi feladatok, iskolai dolgozatok szabályai
      • Vizsgák, osztályozó vizsgák
      • Osztályok száma, létszáma
      • Önértékelés
  • Tanulóink
    • 1. osztály
    • 2. osztály
    • 3. osztály
    • 4. osztály
    • 5. osztály
    • 6. osztály
    • 7. osztály
    • 8. osztály
  • Tanáraink
    • Halász Ferenc – igazgató
    • Nagy Andrea – igazgatóhelyettes
    • Bognár Zsuzsanna
    • Császárné Szalai Andrea
    • Csekeő Botond
    • Gyenge Katalin
    • Horváth Sarolta
    • Karádi Enikő
    • Molnár Csaba
    • Nagy László
    • Nagy-Kovács Katalin
    • Palotai László
    • Riczinger János
    • Veszprémi Zsuzsanna
    • Vinczéné Szélesi Anikó
    • Vörösné Jordanits Marianna
    • HITOKTATÓK
      • Györgyi Zsolt
      • Major Lehel
      • Voelkerné Kovács Márta
      • Wachterné Lakatos Ágnes
    • UTAZÓ GYÓGYPEDAGÓGUSOK
      • Gelesits Petra
      • Györkös Judit
      • Németh Angelika
  • Szülői Közösség
    • Bemutatása
    • Tagjai
  • Iskolánkról
    • Története
    • Beiskolázási körzet
  • Covid 19
    • Jelenlegi helyzet
    • Intézkedési terv – hatályon kívül (2022. III. 7.)
      • Tanulóknak
      • Szülőknek
  • Beiratkozás
  • Toggle search form

Fenntartó értékelése, megállapításai; ÁSZ ellenőrzés

Intézményi tanfelügyelet (2017.szeptember 21.) értékelése

  1. Pedagógiai folyamatok

A kompetencia értékelése:

Fejleszthető területek:

Az intézmény dokumentumai, az intézmény működését befolyásoló mérési, demográfiai, és más adatok gyűjtése, feldolgozása során törekedni kell a legtöbb dolgozó bevonására.

Kiemelkedő területek:

Az intézmény értékelő tevékenysége tanulás- és tanulóközpontú, amely hatékonyan segíti az egyes tanulók személyes fejlődését. A pedagógiai folyamatok tervezését módszertani gazdagság jellemzi. Folyamatosan elemzik és értékelik felkészültségüknek minőségét, hogy a tervezés során megfelelő mértékben vették-e figyelembe az oktatást befolyásoló várható feltételeket.

  1. Személyiség- és közösségfejlesztés

A kompetencia értékelése:

Fejleszthető területek:

A tanulók személyes és szociális képességeinek fejlesztésére kialakult gyakorlat jó. Az eszköztár fejleszthető.

Kiemelkedő területek:

A szülők és a tanulók rendkívül elégedettek a stratégiai programokban és az operatív tervekben szereplő közösségfejlesztési feladatok megvalósításával.

  1. Eredmények

A kompetencia értékelése:

Fejleszthető területek:

Az intézmény partnereinek bevonásával történik meg az intézményi működés szempontjából kulcsfontosságú sikertényező indikátorok azonosítása.

Kiemelkedő területek:

Az intézmény nevelési és oktatási célrendszeréhez kapcsolódóan kiemelt tárgyak oktatása eredményes, amely mérhető módon is dokumentálható.

  1. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció

A kompetencia értékelése:

Fejleszthető területek:

Az intézmény él az információátadás szóbeli, és papíralapú eszközeivel. A digitális kommunikáció fejleszthető.

Kiemelkedő területek:

A tanulók nevelése-oktatása érdekében a szakmai közösségek tevékenységén túl a pedagógusok kezdeményezően együttműködnek egymással és a pedagógiai munkát segítő szakemberekkel a felmerülő problémák megoldásában.

  1. Az intézmény külső kapcsolatai

A kompetencia értékelése:

Fejleszthető területek:

Az információátadás digitális formája. Az iskola honlapjának frissítése.

Kiemelkedő területek:

Az intézmény a helyben szokásos módon tájékoztatja külső partereit.

  1. A pedagógiai munka feltételei

A kompetencia értékelése:

Fejleszthető területek:

A pedagógiai munka során célszerűen felhasznált IKT eszközök és a használatukhoz szükséges ismeretek.

Kiemelkedő területek:

Az intézmény alkalmazotti közösségének munkájára, együttműködésére a magas szintű belső igényesség, hatékonyság jellemző.

  1. A Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban megfogalmazott elvárásoknak és a pedagógiai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés

A kompetencia értékelése:

Fejleszthető területek:

A dokumentumok nyilvánosságának biztosítása az iskola honlapján.

Kiemelkedő területek:

A tervekben (éves munkaterv, továbbképzési terv, ötéves intézkedési terv) jól követhetők a pedagógiai program kiemelt céljaira vonatkozó részcélok, feladatok, felelősök, a megvalósulást jelző eredménymutatók.

 

 

A köznevelési alapfeladattal kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó – vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása, ideje, az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai, egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai:

          Ellenőrző szerv                                Kezdő dátum Vég dátum       Típusa

          Vas Megyei Kormányhivatal             2017. 07. 27.     2017. 07. 27.    Hatósági ellenőrzés

 

Copyright © 2025 KEMENESMAGASI ÁLTALÁNOS ISKOLA.

Powered by PressBook Media WordPress theme